En ny epoke er i anmarsj.

Så var jeg endelig ferdig,etter lang tid hvor jeg har slitt og strevd med teoriprøven til bilsertifikatet. 30/7-14 besto jeg muntlig teoriprøve,med mitt beste resultat noen gang. Tidligere har jeg vært nære,med 8 feil på 45 spørsmål,noe som er en feil for mye,da man kan ha opp til 7 feil.

Denne gangen besvarte jeg 43 av 45 spørsmål korrekt,noe som gav meg kun to feil, og bestått.

Så. Hvor går veien videre nå ?

Nå leter jeg etter en dato og ett klokkeslett som passer,både for meg og kjøreskolen,slik at jeg har bil til den praktiske prøven.
Jeg HÅPER å ha en fastsatt dato innen 15 August. Det er mange som skal det samme som meg,så litt koordinering mellom meg,kjøreskolen og trafikkstasjonen er påkrevd.

Jeg ser fremover,og fremtiden ser litt lysere ut nå,som det som har vært det største hinderet,er overstått. Når oppkjøringen er bestått,er jeg klar for å vende nesen tilbake til arbeidslivet,denne gangen i transportbransjen som sjåfør. Etter å ha jobbet med sertifikatet siden jeg fylte 16 år; i år er jeg 32, vil det si at det har tatt 16 år;, er det godt å vite at det går mot lysere tider. Forhåpentlig vil ett snarlig fremtidig blogginnlegg bestå av kun tre ord,nemlig » Praktisk førerprøve bestått».

Så inntil da,god morgen,god formiddag,god ettermiddag,god kveld, eller god natt,alt avhengig av hvor du befinner deg. Så krysser jeg fingrene for at det går riktig vei for meg videre.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

