Noe å se frem til.

Sitter å tenker og funderer. Om litt over 1 måned er jeg høyst sansynlig tilbake i arbeidslivet. Det kommer til å bli godt å ha noe fast å gå til hver dag,som bringer kroner inn på kontoen igjen.

Tankene er til stede om å skrive bok om mine opplevelser med NAV,og hva de har bidratt med,utover at jeg har overlevd.

Jeg er fast bestemt på å ta tilbake livet mitt,og jobbe alt jeg er god for,slik at jeg ( hvis jeg klarer) kan hvile på mine laurbær når pensjonstiden kommer.

Den interessante tiden fortsetter,og jeg lever mitt liv som blogg-mottoet sier: Ett skritt i livet om gangen.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

