Velkommen tilbake til livet.

Det er slik det føles. Som om jeg de siste ti årene ikke har vært en del av mitt eget liv. Det å ikke ha hatt noen jobb var noe som hele tiden gnagde på meg. Det gjorde at jeg sank lenger og lenger ned når det gjaldt selvbilde. Men nå har det blitt andre boller.

30 September 2014 sto jeg opp i grålysningen,spiste en god frokost og drakk litt kaffe. Så dro jeg ut med kjørelæreren og skolebilen på en oppvarmingstime for å forberede meg.

Kl 08:10 gikk kjørelæreren ut av bilen,og inn kom en hyggelig sensor som skulle avgjøre om jeg var egnet til å få førerkortet eller ikke. For å gjøre en lang historie kort,jeg besto. Nå har jeg jobbet i tre måneder,og selv om jeg kanskje er sliten,så føles det fantastisk å jobbe og tjene penger igjen. Men det beste av alt ? Jeg er kvitt NAV. Jeg står på egne ben økonomisk som selvstendig næringsdrivende,noe som føles fantastisk godt.

Jeg trives på veien. Friheten kommer dog med ett ansvar,noe jeg har med i tankene hver dag. Tross alt…. Jeg lever av førerkortet 😊

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Velkommen tilbake til livet.

  1. Helle sier:

    Er stolt av deg 🙂

Legg igjen en kommentar

