17 Mai 2015

For første gang på mange år har jeg feiret 17.mai  uten de jeg er aller mest glad i. Dagen ble tilbrakt i ensomhet ett sted bare jeg vet om,for å kunne være i fred og tenke i fred.

Lang tid har gått siden jeg flyttet nedover for å hjelpe oss alle å komme under samme tak,men lite har skjedd. Jeg har vært på mange visninger,uten å ha kommet noe nærmere å få ett sted hvor vi alle fire kan være en familie igjen. Smerten i dag har vært uendelig vond,og jeg har innsett en ting. 
Jeg HATER folk som drar nytte av andre uten å gi noe igjen. Fra nå av vil det bli endringer på den saken. Fra nå av skal seriøse ting skje. Noe flere vil merke på den harde måten. Og denne gangen kommer jeg ikke til å gi ved dørene.
«faber est quisque fortunae suae»

-every man is architect of his own fortune-
«aut viam inveniam aut faciam»

-I’ll either find a way or make one-

  

   
 

Disse tre bildene ble tatt på Hemsedalsfjellet tidligere denne uken på vei hjem fra Voss. 

All images belong to the  photographer.No use is allowed without written permission.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til 17 Mai 2015

  1. Helle Norboe sier:

    Nydelige bilder fra Hemsedalfjellet.
    Du er en flink fotograf 🙂
    Føler meg priviligert som har egen fotograf 🙂

Legg igjen en kommentar

